به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بنیاد یاس از بدو تاسیس تاکنون در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس، توزیع لوازم‌التحریر و کیف مدرسه بین دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور را در برنامه داشته است.

بسته های آموزشی بنیاد یاس امسال در 30 نقطه از کشور توزیع می شود که اولویت با مناطق کمتر برخوردار و دانش آموزان بی بضاعت خواهد بود. همچنین بخشی از لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس کیمیای دانش تعلق می گیرد که توسط بنیاد یاس با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ساخته شده است.

بنیاد یاس تاکنون 29 مدرسه با عنوان کیمیای دانش در مناطق محروم کشور احداث کرده و در حال حاضر هزاران دانش آموز این مناطق در حال تحصیل هستند. همچنین در آینده نزدیک 3 مدرسه جدید نیز در استان سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکیست: بنیاد یاس همچنین در راستای طرح شهید سلیمانی وزارت آموزش و پرورش و در آستانه سال تحصیلی امسال ، با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری یک زمین ورزشی در تاکستان استان قزوین مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیت‌های انجام شده در بنیاد یاس طبق سیاست‌های هیات امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.

سازمان ملل متحد روز چهاردهم شهریور (پنجم سپتامبر) را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرده است که به این طریق نقش موسسات خیریه و همراهان آنان را در کاهش بحران‌های انسانی و کاهش درد و رنج مردمان نیازمند گرامی می‌دارد.