به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره به همراه «احسان غلامی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و «احمدرضا فرجی» معاون مدیریت امور استان‌های بانک به آذربایجان غربی سفر کرد و با کارکنان صف و ستاد استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیف اللهی از شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی بازدید و با همکاران شعب به گفت‌وگو پرداخت. همچنین نشست عضو هیأت مدیره بانک و کارکنان شعب و ستاد برگزار شد. در این نشست و پس از ارائه گزارش عملکرد توسط مدیر شعب استان، غلامی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و فرجی معاون مدیریت امور استان‌ها و در خصوص وضعیت و عملکرد استان گفت‌وگو کرده و وضعیت استان آذربایجان غربی را مثبت ارزیابی کردند.

در ادامه سیف‌اللهی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان استان، با اشاره به اهمیت قرض‌الحسنه، جذب بیش از پیش منابع در بانک را به جهت جذابیت قرض‌الحسنه برای مشتریان امکان‌پذیر ارزیابی کرد.

وی در ادامه با اشاره به جوانگرایی در بانک و اعتماد اولیای بانک به کارکنان جوان و سپردن سمت‌های مدیریتی به آن‌ها این موضوع را فرصتی مغتنم برای کارکنان دانست تا با کسب اعتماد مدیران، بتوانند زمینه ارتقای شغلی خود را فراهم کنند.

سیف‌اللهی با اعلام اینکه حذف کارمزد و دریافت مزد خدمت در دستور کار بانک قرار دارد، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طلایه‌دار بانکداری اسلامی در کشور است.

در ادامه این نشست ضمن مراجعه به برخی از شعب استان و با شنیدن دغدغه‌های کارکنان بانک در حوزه منابع انسانی، رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی گفت: آیین‌نامه جدید ارتقا و انتصاب بانک با در نظر گرفتن دغدغه‌های همکاران، پس از دریافت مجوزهای لازم، به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

همچنین در سایر حوزه‌های منابع انسانی از جمله آموزش، جذب، استخدام، رفاهی، بهداشت و درمان گزارشی به کارکنان بانک ارائه شد.

در پایان نشست پرسش و پاسخ همکاران با عضو هیأت مدیره برگزار و از ۴ شعبه موفق در نیم‌سال نخست سال ۱۴۰۱ قدردانی شد.