به گزارش اکونا پرس،

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در آیین افتتاح این شعبه تخصصی در شعبه حافظ ضمن تقدیراز خدمات و کوشش دست اندرکاران راه اندازی این شعبه به دوران بالندگی بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: طراحی و اجرای ایده های فناورانه و مبتکرانه در بانک طی یک سال اخیر دو چندان شد و امروز با برنامه ریزی و تلاش همکاران در حال اجرا و پیاده سازی در بانک است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران در ماه های پیش رو شاهد تحولات و دستاوردهای بزرگی خواهد بود، اظهارداشت: ارائه خدمات گسترده و سرویس های منحصربفرد و ویژه به مشتریان اعتباری بانک در قالب بانکداری شرکتی یکی از این دستاورد ها خواهد بود.

مونسان مشتریان را از مهمترین دارایی ها و سرمایه های ارزشمند بانک دانست و افزود: ما با ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد به مشتریان اعتباری بانک در صدد جلب اعتماد و کسب رضایت حداکثری آن ها هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که راه اندازی و توسعه بانکداری شرکتی در بانک امری لازم و ضروری است، گفت: هدف از ایجاد و پیاده سازی بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران با وجود فرآیندها، رویه ها و سازوکار مناسب جدید، ارتباط آسان، مستقیم و سریع مدیران با مشتریان است.

وی با اشاره به این که بزودی در سایر استان ها نیز شعب بانکداری شرکتی آغاز به کار خواهد کرد، یادآورشد: این شعب با تجهیز امکانات، چیدمانی جدید و وجود نیروی های متخصص مدیریت خواهد شد.

در ادامه این مراسم عباس افشاری راستین رئیس اداره کل بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری بانک ملی ایران گفت: به دلیل دسترسی آسان به کسب و کارهای پر رونق، شعبه حافظ در تهران محل استقرار دومین شعبه بانکداری شرکتی شد.

وی ارائه خدمات آسان، یکپارچه، ویژه و سریع به صنعتگران، کارآفرینان و مدیران واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی بزرگ را در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین ویژگی های این شعبه دانست و افزود: با وجود ابزارهای مالی جدید و نیروهای متخصص و آموزش دیده خدمات ارزی و ریالی را در این شعبه به بهترین نحو ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم علیرضا صادقی معاون بانکداری جامع، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران و بهرام واقفی رئیس اداره کل بانکداری تجاری بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.