به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان بانک سینا و گروه صنعتی گلرنگ که با هدف ارتقای سطح همکاری‌های متقابل و افزایش تعاملات فی‌مابین صورت گرفت، تأمین‌مالی بنگاه‌های اقتصادی را از مهم‌ترین وظایف بانک‌ها دانست و گفت: بانک سینا با ایجاد بستری امن و مناسب در حوزه‌های مختلف در تلاش است بتواند برای مشتریان ارزش افزوده‌ای بیش از گذشته ارائه دهد تا گامی مهم در راستای رونق تولید برداشته شود.

وی شاخصه اصلی در مورد خدمات بانکی را تسهیل و تسریع در ارائه خدمات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با اجرای طرح تحول کسب‌وکار بانک و بازاریابی هوشمندانه، می‌توان گام‌های مؤثری در مسیر حمایت از صنایع داخلی و رونق تولید در کشور برداشت.

وی اظهار امیدواری کرد: بانک سینا با تقویت برنامه‌های بهبود و توسعه و افزایش سهم بازار خود، بتواند خدمات و تسهیلات بیشتری را در اختیار شرکت‌های صادرات‌محور و تولیدکنندگان در مسیر توسعه و رونق اشتغال قرار دهد.

در این تفاهم‌نامه که توسط غلامرضا فتحعلی، سرپرست بانک سینا و مسعود سزاوار ذاکریان، نایب‌رییس هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ امضا شده است، بر استفاده از ظرفیت‌های بانکی و زنجیره ارزش مالی بانک سینا تأکید شد.

گفتنی است در این مراسم اعضای هیئت‌عامل و هیئت‌مدیره دو طرف قرارداد حضور داشتند.