به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این دیدار صمیمانه، با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بانک در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، گفت: پست بانک ایران تنها بانکی در کشور است که با ارائه تمام خدمات بانکی نوین درمناطق روستایی به تحقق شعار عدالت محوری دولت در کشور به معنای واقعی عمل کرده است.
وی با تشریح برنامه‌های توسعه‌ای و چشم انداز آتی بانک در مناطق روستایی، افزود: موفقیت‌های پست بانک ایران در روستاها، حاصل حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از برنامه‌‌های بانک بوده است.
در ادامه این دیدار، پور ابراهیمی با قدردانی از عملکرد بانک در ارائه خدمات به مناطق محروم و روستایی گفت: عملکرد پست بانک ایران در ارائه خدمات بانکی در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار و احیای کارخانجات غیر فعال قابل تقدیر است.
وی افرود: پست بانک ایران به عنوان بازوی حاکمیتی دولت در مناطق محروم، نقش پر رنگ و موثری در اشتغال روستایی در استان کرمان و سطح کشور داشته است.
رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه با اعلام آمادگی این کمیسیون برای همکاری هر چه بیشتر با پست بانک ایران در تمام حوزه‌های توسعه‌ای، اقتصادی و بانکی، ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای پست بانک ایران در ارائه خدمات بانکی در مناطق روستایی، همراهی و حمایت همه جانبه‌ای از این بانک خواهد داشت.