به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، الهام وفائی، سرپرست بیمه های اتکایی شرکت با اشاره به فعالیت مجدد شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و دریافت قبولی اتکایی مطرح کرد: «اخذ مجوز قبولی اتکایی به عنوان یک منبع درآمد جدید برای شرکت تلقی شده و امتیازی است که به سبب دریافت آن موجبات ایجاد تنوع در سبد حال حاضر پورتفوی شرکت نیز فراهم خواهد شد».
وی همچنین به تمرکز فعالیت واحد تحت سرپرستی خود اشاره کرد و اظهار داشت: «با توجه به افزایش ظرفیت قراردادها در رشته های آتش سوزی، مهندسی و باربری و نیز با توجه به افزایش ظرفیت شرکت بیمه تعاون، میزان واگذاری اختیاری بیمه نامه ها کاهش یافته و بر این اساس تلاش می شود در راستای تعامل و ارتباط با بیمه گران اتکایی، ضمن بهره گیری از دانش و تجارب شرکت های همکار، بیمه نامه ها را به شیوه بهینه، اتکایی کرده تا شرکت نیز بتواند به اهداف استراتژیک خود نزدیک تر شود».
وفائی تشریح کرد: «همچنین هم اکنون بیمه نامه مسئولیت کشتی را نیز با خدمات متفاوتی پوشش می دهیم که سبب شده تا زمینه افزایش صدور بیمه نامه در این رشته فراهم شود».
سرپرست بیمه های اتکایی بیمه تعاون اضافه کرد: «از دیگر سو، پوشش بیمه نامه های پول در صندوق را نیز اضافه کردیم که موجب تنوع سبد محصولات شده است».
وی در ادامه گفت: «همچنین نسبت به پروژه های اختیاری، همکاری با شرکت های معتبر دارای پذیرش اتکایی و جلوگیری از بدون پوشش ماندن بیمه نامه های بالاتر از ظرفیت شرکت را مد نظر قرار دادیم».