به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیر شعب بانک در استان مازندران با حضور در سازمان انتقال خون استان، خدمات بانکی و طرح‌های متنوع وام بانک را برای استفاده کارکنان سازمان انتقال خون استان، معرفی و بر ایجاد زمینه همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

در این نشست که با حضور «عبدالله محمدی فیروزجایی» مدیر اداره کل انتقال خون استان مازندران و چند نفر از معاونان وی در محل آن سازمان برگزار شد، «اسحق طاهری خنکدار» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان به بیان خدمات بانک و امکانات بانکداری الکترونیک، طرح‌های مختلف وام بانک همچون اعتبار در حساب جاری، اندوخته اجتماعی و حمایتی پرداخت.

وی همچنین با اشاره به بخشنامه اخیر خزانه‌داری کل کشور مبنی بر امکان انتقال حقوق پرسنل سازمان‌های دولتی به بانک‌های قرض‌الحسنه، پرداخت وام قرض‌الحسنه به پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان انتقال خون را در صورت امضای تفاهم‌نامه در چارچوب طرح مهریار، امکان‌پذیر دانست.

در ادامه این جلسه دکتر محمدی افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های خداپسندانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نیت کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه و بهبود اوضاع اقتصادی آحاد مردم شایسته تقدیر است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با آغاز همکاری‌های دوجانبه بتوان افزایش رضایتمندی پرسنل انتقال خون استان را فراهم کرد.