به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر احمد جوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیات همراه  دهم آذرماه سال جاری در سفر به جنوب استان کرمان، مسایل و مشکلات احتمالی فرهنگیان جیرفت را با شعبه بیمه دانا در این شهر مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست که معاونان، مسوولان و کارکنان رفاهی و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه جنوب استان کرمان حضور داشتند، ضمن قدردانی از خدمات و عملکرد شعبه جیرفت بیمه‌دانا و اشاره به مهمترین دغدغه‌های فرهنگیان، از این شرکت خواسته شد تا بازنشستگان این منطقه نیز تحت پوشش خدمات درمانی بیمه دانا قرار گیرند.

دکتر جوادی پور قائم مقام بیمه دانا نیز در این نشست طی سخنانی، ضمن تقدیر  و تشکر از مدیران و کارشناسان رفاهی آموزش و پرورش، از نقش بی بدیل و اساسی آموزش و پرورش در جهت تحقق اهداف آموزشی و تربیت آینده‌سازان کشور سخن گفت و اظهار داشت: آموزش و پرورش نهاد بسیار مهمی است که می‌تواند موجبات توسعه اجتماعی، سیاسی و  اقتصادی جامعه را فراهم سازد.

 وی با اشاره به قرارداد امضا شده با آموزش و پرورش، از نحوه همکاری این بیمه‌گذار تقدیر، تشکر و اعلام کرد: بیمه دانا قطعا در ارائه خدمات مطلوب‌تر به فرهنگیان عزیز تلاش مضاعف خواهد کرد تا حداکثر رضایتمندی این قشر فرهیخته را جلب کند .

در این نشست، سید مهدی صادقی رئیس شعبه جیرفت بیمه دانا، ضمن خیر مقدم به دکتر جوادی پور و هیئت همراه، از اداره آموزش و پرورش منطقه جنوب استان کرمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که بهترین نوع خدمات بیمه ای برای فرهنگیان این منطقه تاز سوی بیمه دانا ارائه شود.