سیزدهم آذر "روز ملی صنعت بیمه" فرصت خوبی است تا از فعالیت­ها و تلاش­های فعالان این صنعت به عنوان مظهر اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه و نیز کسانی که برای فراهم نمودن آسایش و آرامش بیمه­ گذاران و رفع نگرانی زیان­دیدگان تلاش می­کنند و پیام آورا آسودگی و اطمینان در جامعه می­باشند قدردانی نمائیم.

بیمه البرز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد و شبکه فروش ساعی و پرتوان خود سعی کرده تا با برنامه­ ریزی دقیق، هوشمندسازی و تکیه بر تحول دیجیتال در حوزه خدمات رسانی، ایفای مسئولیت قانونی و ارائه خدمات مطلوب، با حرکت در مسیر رشدو تعالی موجبات رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم نماید.

در سال جاری، کسب مجدد سطح اول توانگری مالی، نرخ سودآوری و رشد قابل توجه در کسب پرتفوی متوازن، نشان از توانمندی‌های حرفه‌ای و مالی بیمه البرز در صنعت بیمه کشور دارد.

اینجانب از تلاش­های ارزشمند و مجدانه تمامی همکارانم در شرکت بیمه البرز قدردانی نموده، با افتخار روز ملی صنعت بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان، شبکه فروش و همچنین کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور، صمیمانه شادباش می­گویم؛ سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق بیش از پیش همه مسئولان، کارگزاران و فعالان این حوزه را از خداوند متعال خواستارم.