به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی، مهسا محمدیان با حکم مدیرعامل به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی بیمه باران منصوب شد. او که اکنون دانشجوی دکتری مدیریت دولتی است، حدود 12 سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد.

محمدیان سومین مدیری است که طی یک ماه اخیر به جمع مدیران بیمه باران اضافه شده است. او پیش از این مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی هلدینگ بین‌المللی بلو اند پی و ریاست حوزه اداری و پشتیبانی شرکت تاسیسات دریایی ایران را بر عهده داشته است.

در نشست معارفه او، علیرضا هادی با تاکید بر اهمیت نقش بی‌بدیل سرمایه‌ انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: این‌روزها تاثیر جایگاه نیروی انسانی کوشا، متعهد و متخصص در نیل به برنامه‌های راهبردی سازمان بر هیچ شخصی پوشیده نیست. راهبردهای مقتضی مدیریت نیروی انسانی نه تنها در درازمدت، بلکه تاثیر خود را در فواصل کوتاه‌مدت نیز نشان می‌دهد.

او در ادامه افزود: ما عمیقا به این اصل باور داریم که جذب، نگهداشت و توسعه فرهنگ سازمانی یکی از محورهای اساسی حرکت در جهت پیشرفت و ارتقای شرکت‌ها است. بر همین اساس با انتصاب سرکار خانم محمدیان امیدوار به مدیریت شایسته استعدادها و پیشبرد اهداف متعالی سازمان هستیم.

  •