به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مراسم معارفه «علی اکبر دلوریان‌زاده» عضو جدید هیات عامل و سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری و صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی، اعضای هیات عامل و جمعی از مدیران و معاونان حوزه منابع انسانی برگزار شد.

دکتر عسکری با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی به ویژه در بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی محسوب می‌شود، گفت: بانک مسکن با توجه به حضور نیروهای انسانی متخصص در آن دارای ظرفیت انسانی بسیار بالایی است که امیدواریم با تجربه و دانشی که آقای دلوریان‌زاده دارند، در راستای آزادسازی ظرفیت نیروی انسانی و بالفعل کردن استعدادها و توانایی کارکنان بانک مسکن گام‌های مثبتی برداشته شود.

دلوریان‌زاده نیز در این جلسه با بیان اینکه دانش یک منبع بی‌انتهاست و دانایی مهمترین عاملی است که تاثیر مستقیمی بر رشد سازمان‌ها دارد گفـت: باید ظرفیتی ایجاد کرد که از دانش و توانایی نیروها بتوان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و هر چقدر این بستر بیشتر مهیا شود شاهد تولید بیشتر دانش و افزایش توانایی همکاران خواهیم بود.

وی با اشاره به تغییر رفتار در محیط کسب و کارها افزود: امروز در فضای کسب و کارها نیروی انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضمن آموزش لازم به کارکنان باید نیروهای کارآمد را به خوبی شناخت و با شایسته سالاری فرصت شکوفایی را به آنان داد.

علی اکبر دلوریان‌زاده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی «مدیریت منابع انسانی» و «مدیریت ‌و برنامه ریزی توسعه» و در حال حاضر در مقطع دکتری تخصصی مشغول به تحصیل می‌باشد.

رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل امور توسعه منابع انسانی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر کلی آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر کل امور اداری و پشتیبانی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی از جمله سوابق کاری عضو جدید هیات عامل و سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی بانک مسکن است.