به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در لوح‌های سپاس جداگانه از مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر کردند.

در لوح سپاس وزیر علوم آمده است: «توسعه و بالندگی روزافزون علمی و فرهنگی کشور همواره حاصل زحمات فرهیختگان و دانشمندان و فعالان علمی، فرهنگی و اجتماعی بوده و نشان از تلاش و اخلاص افراد نیکی است که ثمره پیگیری‌های آنان در جامعه تا سال‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

تلاش جهادگونه در جهت نشر فرهنگ و ارزش‌های والامقام نظام مقدس اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در هر نقطه از عالم ستودنی و باعث افتخار هر مسلمان آزاده‌ای است. خداوند منان را شاکرم که به همت جناب‌عالی و سایر دست‌اندرکاران، گامی مؤثر و ماندگار در این مسیر برداشته شده که اثرات بسیار خوبی بر جبهه مقاومت اسلامی داشته است.

امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق ملی زیر سایه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت (مد ظله ‌العالی) موجبات تحقق آرمان‌های بلند و مقدس انقلاب اسلامی را فراهم آوریم.»

فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ترویج فرهنگ ایثار، اقدامی قابل تقدیر است

همچنین در لوح سپاسی که معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید خطاب به مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نوشته، ذکر شده است: «با توکل به عنایت الهی و ایمان و اعتقاد راسخ به مفاهیم بلند معنوی هر آینه بر این باوریم که تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در باب صیانت از ارزش‌های والای ایثار و شهادت، با درایت، بصیرت و همت بلند ارادتمندان حریم ولایت و خادمان خاندان مکرم شهدا و ایثارگران میسر است و حقیقت این نگرش در لحظه‌لحظه تلاش بی‌وقفه و صادقانه مصداق می‌یابد که در پیشگاه حضرت دوست مأجور خواهد بود.

فعالیت و تلاش ارزشمند جناب‌عالی در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و نام مدافعان حرم و جبهه مقاومت و رشادت‌های مجاهدان در محور مقاومت انجام شد، اقدامی قابل تقدیر است. امید که فخر این اقدامات ارزنده بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی‌تان باشد. از درگاه پروردگار متعال توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می‌نمایم.»