به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «بیت‌الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره، دکتر «رضا قرائی‌پور» مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه و «رضا رمضانی» رئیس شعبه مستقل مرکزی طالقانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه همکاری بین ۲ مجموعه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح حمایتی و ضمن هم‌افزایی با منابع صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به معرفی‌شدگان از سوی صندوق وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

کارمزد وام‌هایی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کند، ۲ درصد و دوره بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه است. مجموع وام‌های پرداخت شده نیز ۹۶۰ میلیارد ریال خواهد بود.

توسلی در جلسه امضای این تفاهم‌نامه گفت: امیدوارم بتوانیم در تعامل با صندوق نتیجه‌ای را رقم بزنیم که برکت آن در این تفاهم‌نامه در سطح کشور محسوس باشد.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جایگاه خاصی در شبکه بانکی دارد. هم نگاه دولت به این بانک خاص و ویژه است و هم فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه ما ریشه‌دار و پایدار است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: قرض‌الحسنه مصداقی از رویکرد اسلامی است که می‌توانیم در تعاملات خود به کار گیریم. امیدوارم بتوانیم تعاملات گسترده‌تری را نیز با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر داشته باشیم.