به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن _ هیبنا ، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن در هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس بانک مسکن پیامی را به شرح منتشر کرد:

بانک مسکن به پشتوانه تجربه ارزشمند هشتاد و چهار سال تلاش بی وقفه در حوزه بانکی و مسکن امروز در جایگاه مهم و تاثیرگذاری در شبکه بانکی و حوزه تخصصی مسکن ایستاده است.

تجربه‌ای ارزنده که خاطره خوش خانه‌دار شدن را در دل و ذهن بسیاری از هموطنان گرامی به یادگار گذاشته است و این مسیر پربار همچنان با قدرت ادامه دارد.

با تلاش کارکنان خدوم این بانک رکورد تاریخی و قابل توجه اعطای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات آن هم کمتر از یک سال (حدود ۱۰ ماه) در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسید که این رقم تا پایان سال قطعا رشد چشمگیری خواهد یافت.

بانک مسکن همچنین در سال جاری توانست طی ابر پروژه "طرح نهضت ملی مسکن" قرارداد بیش از ۶۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات را منعقد و عملیاتی کند که تاکنون بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان آن با توجه به مرحله‌ای بودن واریز مبالغ این طرح از فوندانسیون تا پایان ساخت، پرداخت شده است و با انجام هر چه سریعتر مراحل ساخت این تعداد واحد مسکونی بانک نیز در عمل به تعهدات خود انجام وظیفه می‌کند.

بانک مسکن کمک و تسهیل در امر خانه‌دار شدن قشرهای مختلف جامعه بویژه افراد کم درآمد را جزو رسالت و مسئولیت بزرگ اجتماعی خود می‌داند و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک مردمی مسکن به ملت عزیز ایران، کارمندان و مسئولان این بانک و دولت محترم سیزدهم توفیق روز افزون بانک مسکن که همانا با توجه به رسالت تاسیس این بانک پیشرفت در بخش مسکن و صاحبخانه شدن مردم عزیز ایران اسلامی است را از خداوند متعال مسالت می‌جویم و از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان ساعی بانک مسکن که مجاهدانه انجام وظیفه می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.