به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح نشست های پیشین سه شنبه های نوآوری از طرح های نوین و کارآمد به عنوان شتابدهنده های فعالیت های بیمه گری یاد کرد و اظهار داشت: وقتی طرح هایی نظیر بهره گیری از ظرفیت های پهبادی و ابزارهای پیشرفته هوانوردی برای ارزیابی ریسک ها و خسارات مطرح می شود یعنی نگاه دانش بنیان ها به صنعت بیمه تغییر کرده است.
وی در همین راستا موضوع آمایش منطقه ای ریسک را با استفاده از ابزارهای فناورانه قابل دسترسی عنوان کرد و افزود: تحقق بسیاری از هدفگذاری های صنعت بیمه در گرو ورود دانش بنیان ها و متخصصان عرصه فن آوری کشور خواهد بود.
رئیس شورای عالی بیمه از ماموریت های ویژه نهادناظر در دو حوزه توسعه ای و نظارتی یاد کرد و گفت: جلب اعتماد مردم و حفظ آن در توسعه صنعت بیمه نقش انکارناپذیری دارد و نظارت هوشمند و دقیق بر عملیات بیمه گری هم می تواند از حقوق بیمه گذاران حفاظت کند.
مهندس بهزادپور در پایان به تشریح آخرین عملکرد و دستاوردهای صنعت بیمه در بخش توسعه بیمه های درمان اشاره کرد و گفت: نظام یکپارچه بیمه ای و پوشش جامع خدمات درمانی با همکاری دستگاه های ذیربط و اتصال کامل به "سامانه سپاس" محقق خواهد شد.
گفتنی است در پایان این نشست، فرایند نوآورانه محصول جدید شرکت بیمه تعاون از ایده تا محصول و همچنین طرح ارزیابی پهبادی شرکت دانش بنیان "آسمان سرخ آدینه" ارائه و مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.