به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در نشست بررسی و رونمایی از دو طرح جدید بیمه ای سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در صورت تقویت بخش علمی دستاوردهای نوآورانه می توان تحولی جدی را در حوزه رضایتمندی بیمه گذاران و بیمه گران رقم زد.

رئیس کل بیمه مرکزی با مروری بر یازده پویش فناورانه سه شنبه های نوآوری در نهادناظر صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه های نوآور و استقرار آخرین دستاوردهای فناورانه، سطح خدمات بیمه ای کشور به استانداردهای بین المللی نزدیک خواهد شد.
بر اساس این گزارش، مهندس مجید بهزادپور از برپایی این نشست ها به عنوان توسعه گفتمان جدی نوآورانه یاد کرد و افزود: اراده بیمه مرکزی در راستای تسهیل گری امر بیمه محکم است و نشست های نوآورانه در سال آینده نیز با شکل و فضای جدیدی ادامه خواهد داشت.
وی با تقدیر از عملکرد شرکت بیمه ایران در حوزه توسعه فناوری، اظهار داشت: شرکت بیمه ایران به لحاظ گستردگی، خدمات رسانی و تجارب بیمه گری جایگاه خود را دارد و صنعت بیمه بدون حضور این شرکت بزرگ دولتی قابل تصور نیست.
رئیس شورای عالی بیمه از دست اندرکاران شرکت ایرانیان پوشش نیز قدردانی کرد و اظهار داشت: هر مجموعه ای که در راستای توسعه فرهنگ  و افزایش ضریب نفوذ بیمه فعالیت کند از سوی بیمه مرکزی حمایت خواهد شد.
مهندس مجید بهزادپور در پایان با ابراز رضایت از دستاوردهای صنعت بیمه در دولت سیزدهم نسبت به حضور موثرتر شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان نسبت به سرعت بخشی این روند ابراز امیدواری کرد.
گفتنی است در آخرین نشست سه شنبه های نوآوری از قابلیت های "سامانه بیمه ایران من" و "اپلیکیشن جامع سپر" رونمایی شد. این خدمات به ترتیب از سوی دو "شرکت سهامی بیمه ایران" و "شرکت ایرانیان پوشش" ارائه شده اند.