به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان بانکداری شخصی در حاشیه این جشنواره به مزایای بسته کارنو اشاره داشت و گفت: بانک تجارت در بسته ارزش کارنو با تلفیق تکنولوژی، دانش مالی و اصلاح فرآیند‌های کسب‌وکار توانست ارزش قابل توجه و رفاه مالی را برای کارکنان شرکتها به ارمغان آورد.

امیرحسین داودیان تصریح کرد: نوآوری جنبه‌های مختلفی دارد؛ یکی از جنبه‌هایی که ما در بانک تجارت روی آن تمرکز کرده‌ایم، نوآوری در مدل کسب‌و‌کار است تا از این طریق و با استفاده از تکنولوژی و دانش مالی برای مشتریان خود محصولات نوآورانه طراحی و ارائه کنیم.

درباره جشنواره نوآوری برتر ایرانی

جشنواره نوآوری برتر ایرانی با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل بهبود، فرآیند نوآوری در شرکت‌های ایرانی را تسهیل می‌کند. جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها هم از جمله رویکرد‌های اساسی این جشنواره به شمار می‌رود.

کارنو چیست؟

بسته ارزش کارنو شامل محصولات و ابزار متنوع مالی است که براساس نیاز سازمان‌ها و در راستای تامین رفاه مالی پرسنل سازمان‌ها طراحی و ارائه شده است. سازمان‌های متقاضی استفاده از بسته ارزش کارنو می‌توانند از طریق آدرس https://www.tejaratbank.ir/personal-banking/karno/karnovam

ثبت نام یا با شماره تماس 20-86076018-021 تماس حاصل کنند.