به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفع نیاز قشر محروم جامعه و تحقق محرومیت زدایی در کشور طی 11 ماه امسال تعداد 178 هزار و 71 فقره تسهیلات به ارزش 19 هزار و 250 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدن ضامن راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و... در کنار مشتریان خود باشد.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد 73 هزار و 296 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 2 هزار و 487 میلیارد ریال و تعداد 104 هزار و 775 فقره تسهیلات جعاله به ارزش 16هزار و 763 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است؛ بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با 13 شعبه و 42 دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی و... به مشتریان گرامی خود است.