به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، دکتر رحیم طاهری با اشاره به کارنامه موفق شعب بانک شهر در خدمت رسانی به مشتریان شبکه بانکی و گردشگران نوروزی، گفت: خوشبختانه این بانک به پشتوانه اعتماد شهروندان و با تکیه بر توان نیروی انسانی جوان، توانمند و کارآمد همواره توانسته است کارنامه ای درخشان از خود ارایه دهد.
وی با تاکید بر اینکه بکارگیری ظرفیت های همکاران را برای ارائه خدمات برتر بانکی به هموطنان به صورت مستمر در دستور کار داریم، افزود: این مهم باعث شده است که نام بانک شهر بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی محبوب تثبیت شود.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به فعالیت بیش از یکصد شعبه و باجه این بانک به صورت کشیک در 29 اسفند 1401 و 2 فروردین ماه 1402، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات نوین و توجه ویژه به اصل مشتری مداری مهم ترین هدف شعب بانک بوده و در همین راستا تمامی برنامه ریزی ها، تلاش ها و فعالیت ها می بایست در راستای کاهش مشکلات این عزیزان باشد.
طاهری ادامه داد: طی ایام نوروز پول رسانی به شعب و دستگاه های خودپرداز به صورت ویژه انجام گرفت تا مشتریان نگران دریافت تامین وجه نقد مورد نیاز خود نباشند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت نقش کارکنان شعب و واحدهای مرتبط با مشتریان در افزایش رضایتمندی، جذب منابع و افزایش سهم از بازار بانک شهر، گفت: این مهم یکی از عوامل تاثیرگذار در تحقق اهداف بانک در حوزه تجهیز منابع به شمار می آید.