به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل  ضمن تشریح برنامه‌های سال۱۴۰۲ تصریح کرد در این سال اهدافی برای موسسه توسط هیئت مدیره تعیین شده است که امیدواریم با همت و تلاش تک تک همکاران به اهداف مورد نظر نائل آییم. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بازاریابی هدفمند و تعامل با مشتریان را عامل مهمی در افزایش سهم بازار دانست و گفت :تعامل و همکاری با مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی یکی از اولویت‌های موسسه می باشد و همه باید با یکدیگر عهد ببندیم که حتی یک مشتری ناراضی نداشته باشیم.

وجود مشتریان محترم چه سپرده گذار و چه تسهیلات گیرنده مایه برکت و نعمت است و باعث بقای ما خواهد بود لذا باید هر فردی که به موسسه مراجعه می‌کند مورد تکریم قرار گیرد. وی به اهمیت نقش کارکنان در راستای رضایت مشتریان تاکید و بیان داشتند کارکنان موسسه می بایست برای رضایت مشتریان که ولی نعمت ما هستند با ارائه خدمات متنوع و به روز و مطابق خواست مشتریان و با رعایت دستورالعمل ها و قوانین تلاش کنند.

آقای جوادی با تاکید بر جانشین پروری و تربیت نیرو افزود با توجه به اینکه از سال جاری بازنشستگی همکاران آغاز می شود لذا می بایست برای هر جایگاه جانشین هایی تربیت شود که دانا،  با نشاط و دارای دانش و تجربه باشند. ایشان ضمن بیان حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام در خصوص گذران بودن فرصت ها اظهار داشتند فرصت ها را مغتنم بشمارید و از آنها بهره لازم را ببرید و از تکنولوژی و دانش روز استفاده نمایید بنابراین همکاران باید ظرفیت‌ها را جدی بگیرند و تلاش مجدانه ای را در این خصوص داشته باشند.

آنچه از همکاران انتظار داریم تلاش و کوشش در کنار خود باوری، همدلی و اتحاد برای یک حرکت مستمر و پایدار در مسیر تعالی و رشد و پیشرفت است. مدیرعامل در خاتمه با آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت برای کلیه هموطنان عزیز بیان داشت: موسسه اعتباری ملل همه تلاش و کوشش خود را می نماید تا شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم و رشد تولید) که توسط مقام عظمای ولایت نام گذاری شده است را جامه عمل بپوشاند.