به گزارش اکونا پرس،

یک ثانیه بعد را نه تو می دانی و نه من! مرضیه ام نمی دانست ۲۶ روز بعد از تهیه بیمه عمر و تأمین آتیه سرنوشت برایش چه رقم می زند؟ طلوع خورشید ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ مرضیه ۳۱ سالش تمام می شد، اما او غروب روز ۴ آبان را ندید!

او مهندس معمار یک شرکت بود و آینده و دوراندیشی اش باعث شد در تاریخ اول شهریور ماه ۱۴۰۱ بیمه عمر و تأمین آتیه با مبلغ حق بیمه سالانه ۶۰ میلیون ریال تهیه و ۱۰۰ درصد ذینفع بیمه نامه اش را همسر جوانش تعیین کند.

مرضیه فقط یک قسط بیمه اش را پرداخت کرده بود و تنها ۲۶ روز بعد از تهیه بیمه نامه عمر و تأمین آتیه در روز (۲۶ شهریور ۱۴۰۱) وقتی که سرنشین یک دستگاه خودرو سواری رانا بود به دلیل عدم توانائی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت با یک دستگاه سواری پژو برخورد کرده و این حادثه تلخ اتفاق می افتد و مرضیه روز ۲۷ شهریورماه جان خود را از دست می دهد.

بر اساس گزارش این حادثه ، پرونده مذکور در اداره خسارت مدیریت بیمه های عمر و تأمین آتیه بررسی و با توجه به تحت پوشش بودن بیمه نامه در زمان فوت شخص بیمه شده ، با گذشت مدت زمان کمتر از یک ماه از زمان شروع بیمه نامه و با پرداخت تنها یک قسط سالانه مبلغ ۶۰ میلیون ریال ، سرمایه بیمه فوت به هر علت به مبلغ۱،۸۲۶،۹۸۸،۸۷۲ریال (مبلغ ۱۸۲ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۸۸۷  تومان) و سرمایه فوت در اثر حادثه به مبلغ ۵،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان) جمعاً به مبلغ ۷،۲۲۶،۹۸۸،۸۷۲ ریال (مبلغ ۷۲۲ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۸۸۷ تومان) در وجه ذی نفع بیمه نامه (پیمان؛ همسر متوفی) توسط شعبه تهرانپارس در دی ماه سال گذشته پرداخت شده است.

و خداوند به اسرار غیب آسمانها و زمین داناست. امروز به فکر لحظه لحظه های زندگی خود باشیم، شاید فردایی وجود نداشته باشد.