به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بن کارت های مذکور شامل 5000 بن کارت نقدی 5 میلیون ریالی است که بین روزه داران مناطق محروم کشور توزیع خواهد شد.

در مرحله نخست این پویش 5 هزار بسته مواد غذایی و خوراکی برای اطعام روزه داران تعلق گرفت که اکنون در حال توزیع بین نیازمندان مناطق مختلف تهران و شهرستانها است.

گروه مالی گردشگری به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال با هدف اطعام جمعی از هموطنان روزه دار و مومن مناطق کمتر برخوردار تهران و شهرستانها، در مجموع 10 هزار بسته شامل 5 هزار بسته سبد مواد غذایی و 5 هزار بن‌کارت نقدی کمک معیشتی تامین کرده است.

این سومین سال متوالی است که گروه مالی گردشگری در راستای مسئولیت های اجتماعی و با همکاری بانک گردشگری، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، پویش "سفره مهربانی" را تشکیل و بسته‌های مواد غذایی و همچنین بن کارت های نقدی کمک معیشتی را بین روزه داران تامین و توزیع می کند. 

بسته‌های مواد غذایی شامل 12 قلم انواع مواد غذایی و خوراکی از جمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، خرما، چای و شکر است که ارزش هر کدام از بسته‌ها 13 میلیون ریال و در مجموع 65 میلیارد ریال است که از طریق بنیاد نیکوکاری یاس در ایام شب های قدر در 26 نقطه شهر تهران و 31 نقطه از شهرستانها در حال توزیع است.

همچنین بن کارت های نقدی که شامل 5 هزار کارت 5 میلیون ریالی است، بتدریج تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف به ویژه نقاط کمتر برخوردار کشور توزیع خواهد شد.

این گزارش حاکیست: پیش از این نیز گروه مالی گردشگری ده ها هزار بسته معیشتی را در راستای کمک های مومنانه بین اقشار آسیب دیده از کرونا و همچنین نیازمندان مناطق مختلف کشور از طریق بنیاد یاس توزیع کرده است. 

بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری از سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است.