به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علی اصغر غلامی با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (8655) همواره توانسته اند با پاسخگویی درست و تخصصی درجهت رفع نیازهای قانونی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی قدم بردارند، تصریح کرد: در تعطیلات ابتدای سال جاری نیز 12,784 تماس با این سامانه برقرار شده است.
غلامی تصریح کرد: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه 8655 به ترتیب مربوط به روزهای 5 ، 8 و 9 فروردین ماه و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به 11، 12 و 13 فروردین سال 1402 بوده است.
وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر همواره به صورت 24 ساعته، پاسخگوی همکاران، راهبران شهرنت، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و شهروندان می باشد، ادامه داد: 84 درصد از کل پیام‌های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان شبکه بانکی می‌باشد که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.
غلامی افزود: از 12,784 پیام دریافتی نیز در حدود 11 هزار تماس قابل بهره برداری بوده که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده و 1,663 نیز تماس غیر مرتبط بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر خاطرنشان کرد: پیام های خدماتی همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت در مجموع 8 درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل کاهش داشته که نشان‌دهنده ارائه بهتر خدمات جهت رفع مشکلات شعب، پشتیبانی دستگاه های پایانه فروشگاهی و رسیدگی مناسب‌تر به درخواست های مشتریان است.
غلامی با اشاره به محبوبیت روزافزون بانک شهر در میان شهروندان تاکید کرد: قدردانی از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است.