به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون همزمان با سفر هیات دولت به خوزستان، با حضور در میز ارتباطات مردمی و طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی بانک توسعه تعاون استان خوزستان اظهار داشت: برنامه‌ها و اقدامات مناسبی از سوی بانک در استان در حال پیگیری و انجام است و خوزستان از استان‌های سرآمد به لحاظ حمایت از تعاونگران و کارآفرینان بوده است.

سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه جلیل کرمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان از میز ارتباطات مردمی واقع در مرکز فنی حرفه‌ای خوارزمی و همچنین میز خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در هنرستان آمنه بازدید و با معاونین کارشناسان و همکاران بانکی و مدیرکل دیگر بانکها دیدار و گفتگو کردند.
این مقام بانکی با حضور در میز خدمت ارتباطات مردمی واقع در مرکز فنی و حرفه‌ای خوارزمی به همراه سید محمد رضا حسینی معاونت مدیریت توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهری طالبی دارستانی مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام اختیار دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رشنودی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان از نزدیک در جریان مشکلات مردم در زمینه‌های بانکی قرار گرفتند.
همچنین سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در محل استقرار میز ارتباطات مردمی و طرح ملی خدمت میدانی شهید قاسم سلیمانی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی با نمایندگان تام الاختیار وزیر اقتصاد و در کنار نمایندگان تمامی بانکها و همچنین میز ارتباطات مردمی با نماینده تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان تمامی دستگاه‌ها در اهواز، از نزدیک با مراجعه‌کنندگان گفتگو و مشکلات آنان را بررسی نمود.
فتاحی در این سفر طی بازدید از شعبه بانک توسعه تعاون شوشتر تأکید کرد: این بانک در مسیر تحقق برنامه‌های دولت در بخش تعاون گام برمی‌دارد و بسیار مهم است اقدامات بانک در مسیر مهار تورم و رشد تولید باشد.
وی افزود: افزایش سطح تولید ملی و افزایش صادرات می‌تواند منجر به افزایش درآمد ملی گردد و با فزونی درآمد بر مخارج، امکان مهار تورم در سطح ملی و در مقیاس گسترده وجود دارد.
این مقام بانکی تصریح کرد: سفرهای هیات دولت با رویکرد جهادی و حل مشکلات مناطق صورت می‌پذیرد و خوزستان از استان‌هایی است که دولت تلاش نموده علاوه بر برنامه‌های محرومیت‌زدایی، پروژه‌های مهم اقتصادی و اثربخش را نیز در بخش‌های صنعت، کشاورزی و بازرگانی مورد حمایت قرار دهد. در حاشیه این سفر رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون به شهرستان شوشتر عزیمت و از شرکت پالایشگاه پارس پترو و مرکز جراحی محدود دکتر هدایتی بازدید به عمل آورد.
گفتنی است شرکت پالایشگاه پارس پترو اولین تولیدکننده بنزین یورو ۵ است و ۱۰۰ درصد تولیدات این شرکت به کشورهای عراق و افغانستان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌گردد.
این شرکت تعداد ۱۳۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی دارد.
مجموع خدمات دریافتی این شرکت در قالب تسهیلات و تعهدات از بانک توسعه تعاون بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.
سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره بانک در این سفر همچنین از مرکز جراحی محدود دکتر هدایتی بازدید و از نزدیک با مدیران مجموعه دیدار و گفتگو کرد، این مرکز جراحی در شهر شوشتر احداث و ۷۰ نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم به همراه داشته و متقاضی ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی مصوبات سفر ریاست جمهوری از بانک توسعه تعاون می‌باشد.