به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، آمار معاملات بورس کالای ایران در اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد ۱۳ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۹۸۵ تن انواع کالا و محصول و یک‌هزار و ۷۵ دستگاه خودرو به ارزش نزدیک به ۱۲۴ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان در بازار فیزیکی فروخته شد.

ارزش معاملات تالار محصول‌های صنعتی و معدنی به ۸۶ همت نزدیک شد

تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در اردیبهشت ۱۴۰۲ میزبان معامله ۱۱ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۹۸ تن انواع کالا و محصول و یک‌هزار و ۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۸۵ هزار و ۹۶۱ میلیارد تومان بود.

در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در اردیبهشت ۱۴۰۲ ماه 6 میلیون و ۷۴ هزار و ۲۱۵ تن سیمان، ۲ میلیون و ۷۷۸ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۸۸۸ هزار و ۷۷۹ تن فولاد، ۷۴۸ هزار و ۱۰۰ تن آهن اسفنجی،۳۶ هزار و ۳۰ تن آلومینیوم، ۳۲ هزار و ۷۰۰ تن مس،۵ هزار و ۳۰۵ تن روی، ۲ هزار تن کک، یک هزار و ۲۰ تن کنسانتره مولیبدن،۳۰۰ تن چدن، ۶۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک هزار و ۷۵ دستگاه خودرو معامله شد.

ارزش معاملات تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی از ۳۶.۱ همت عبور کرد

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲، یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۹۱۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۶ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

در این تالار ۵۰۹ هزار و ۴۰۲ تن انواع قیر، ۴۲۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۱۸ هزار و ۲۶۰ تن انواع مواد پلیمری، ۱۸۴ هزار تن لوب کات، ۱۷۹ هزار و ۶۹۳ تن مواد شیمیایی،۳۷ هزار و ۸۴۰ تن گوگرد، ۱۹ هزار و ۸۷۶ تن روغن، ۱۲ هزار و ۹۸ تن فرآورده های نفتی، یک‌هزار و ۶۷۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار تن سلاپس واکس و ۷۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

در بازار فرعی نیز ۱۴۵ هزار و ۴۷۶ تن انواع کالا و محصول (به ارزش نزدیک ۲ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان) در ماه اردیبهشت امسال فروخته شد.