به گزارش اکوناپرس، ابوالفضل ساقری چی، مدیر عامل شرکت صنعتی پارس مینو در نامه توضیحاتش پیرامون انعقاد قرارداد با شرکت قاسم ایران، وضعیت زمین متعلق به یکی از زیرمجموعه هایش و نیز آخرین وضعیت راه اندازی مجدد خطوط تولید پیتزا و استحصال دانه کاکائو شفاف سازی کرد.

این مقام مسئول گفت: پیش نویس قرارداد جدید با شرکت قاسم ایران از اسفند سال گذشته به این مجموعه ارسال شده و در حال بازبینی است و امیدواریم این قرارداد تا پایان تیر ماه امسال نهایی شود.

علاوه بر این، زمین متعلق به شرکت صنایع غذایی مینو فارس که در اجاره شرکت کفش ملی است، در حال مذاکره برای تخلیه ملک هستیم و شرکت صنایع غذایی مینو فارس باید مبلغ کسب و پیشه پرداخت کند. در این بین تصمیمات هیئت مدیره شرکت بر این اساس است که ملک مورد اشاره جهت تامین سرمایه در گردش و کاهش زیان واگذار شود.

مدیر عامل شرکت صنعتی پارس مینو در خاتمه به آخرین وضعیت راه اندازی خطوط تولید پیتزا و استحصال دانه کاکائو اشاره کرد و ابراز داشت: فونداسیون خط تولید پیتزا در سال مالی گذشته تکمیل شده و عملیات ساخت سوله در حال شروع است. همچنین خط استحصال دانه کاکائو به علت محدودیت نقدینگی به مرحله پس از نصب ماشین آلات خط پیتزا موکول شده است.