شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی نامه شفاف سازی را روانه کدال کرد و طی آن در خصوص سه موضوع توضیح داد.

به گزارش اکوناپرس، این مجموعه فعال در گروه لبنی در نامه توضیحاتش پیرامون فروش دارایی های راکد، افزایش نرخ فروش محصولات تولیدی و اجرای برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی شفاف سازی کرد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در نامه شفاف سازی که روی سامانه کدال منتشر شده، اعلام کرد که دارایی های راکد این مجموعه بویژه کارخانه قدیمی و زمین روبروی آن آماده واگذاری است که پس از دریافت مجوزهای لازم مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.

"غشاذر" در خصوص افزایش نرخ فروش محصولات تولیدی نیز گفت: با توجه به رشد بهای نهاده های تولید و نیز هزینه های دستمزد و سربار، مذاکراتی در خصوص افزایش قیمت فروش محصولات در جریان است که تا کنون به نتیجه نهایی نرسیده و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.

همچنین برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی شرکت با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار ظرف مهلت قانونی انجام خواهد پذیرفت و زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده متعاقبًا اعلام خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در نظر دارد تا سرمایه خود را از 400 میلیارد ریال به 600 میلیارد ریال از ‌محل ‌مطالبات ‌حال ‌شده ‌سهامداران ‌و ‌آورده ‌نقدی افزایش دهد و اصلاح ساختار مالی را هدف از انجام این برنامه اعلام کرده است. این مجموعه به تازگی مجوز اجرای برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرده است.