مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت نفت سپاهان برای سال مالی منتهی به 12 اسفند سال 96 صبح روز جاری با حضور بیش از 93 درصد از سهامداران "شسپا" برگزار شد.

به گزارش اکوناپرس، این مجمع به منظور بررسی و تصویب دستوراتی همچون تقسیم سود نقدی میان سهامداران، تصویب صورت های مالی، انتخاب روزنامه رسمی شرکت و نیز حسابرس و بازرس قانونی به ریاست آقای بنی شریف برگزار شد. همچنین خانم بیگدلی و آقای کریمی به عنوان ناظران مجمع و آقای خسروی به عنوان دبیر مجمع حضور یافتند.

بر این اساس، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت سپاهان مواردی همچون تقسیم سود نقدی هر سهم به مبلغ 2.000 ریالی،  انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت، انتخاب موسسه های دانیا نیک تدبیر و نیز شاخص اندیشان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و در نهایت تصویب صورت های مالی که توسط محمد ابراهیمی، مدیر عامل شرکت قرائت شد از جمله مهمترین مصوبات مجمع "شسپا" به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت سپاهان در دوره عملکرد 12 ماهه سال مالی 96 مبلغ سه هزار و 333 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخت و می توان گفت "شسپا" در پی تقسیم سود نقدی دو هزار ریالی میان سهامدارانش حدود 60 درصد از سود محقق شده در سال مالی گذشته معادل 2.100 میلیارد ریال میان سهامدارانش تقسیم کرد.