مدیر عامل شرکت قاسم ایران از انعقاد قرار داد جدید خبر داد و نسبت به جبران عقب ماندگی فروش این مجموعه با اجرای قرارداد جدیدش اظهار امیدواری کرد.

به گزارش اکوناپرس، وحید کریمی، مدیر عامل شرکت قاسم ایران عقد قرارداد با مجتمع کارخانجات روغن نباتی کشت و صـنعت شمال با موضوع فروش انحصاری محصولات غنچه و توزیع آن در سراسر ایران را افشا کرد.

این مقام مسئول در نامه افشای اطلاعات خود اعلام کرد که با توجه به انعقاد قرارداد با مجتمع کارخانجات روغن نباتی کشت و صنعت شمال با موضوع فروش انحصاری محصولات غنچه و توزیع آن در سراسر کشور اقلام موضوع قرارداد شامل روغن خوراکی در احجام فلزی و احجام بطری خانوار و همچنین 16 کیلویی از تاریخ ششم تیرماه جاری وارد انبارهای این شرکت شده و همزمان در سبد محصولات توزیعی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت قاسم ایران گفت: با توجه به اینکه طبق مفاد قرارداد حق توزیع فروش انحصاری به کلیه نمایندگان، بنکداران و عمده فروشان به شرکت قاسم ایران واگذار شده، پیش بینی می شود با اضافه شدن این محصولات به اقلام توزیعی عقب ماندگی فروش ناشی از عدم تامین به موقع توسط تامین کنندگان با توجه به التهابات ارزی و مشکلات حادث شده در سه ماهه ابتدای سال به نحو مناسب جبران شود.

کریمی در خاتمه تاکید کرد: با مشخص شدن رقم فروش جدید و تبعات آن بر وضعیت سودآوری شرکت در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.