مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از یک تفاهم نامه مهم با بانک صادرات ایران خبر داد.

به گزارش اکوناپرس، حسین سلیمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی تفاهم نامه با بانک صادرات ایران مبنی بر امهال و تعیین تکلیف تسهیلات فروش اقساطی ماشین آلات، زمین، ساختمان و تأسیسات مجموعه نیروگاه منتظر قائم را به ارزش هشت هزار و 834 میلیارد و 616 میلیون ریال افشا کرد.

این مقام مسئول در تشریح جزئیات این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه امهال و تعیین تکلیف تسهیلات فروش اقساطی ماشین آلات، زمین، ساختمان و تاسیسات مجموعه نیروگاه منتظر قائم پس از تکمیل به شرکت توسعه برق و انرژی سپهر ابلاغ شده است.

علاوه بر این، توافق نامه مربوطه در 12 ماه عمدتاً مشتمل بر تسویه بخشی از اقساط خرید نیروگاه از محل واگذاری دارایی های گروه سرمایه گذاری خوارزمی و تجدید ساختار بازپرداخت اقساط تنظیم شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی ادامه داد: دارایی های قابل انتقال به بانک صادرات ایران عیناً دارایی هایی همچون املاک و سهام است که افشا شده است. بدیهی است با توجه به لزوم انتقال سهام بورسی و فرابورسی از طریق عرضه در بازار و بر اساس حداقل قیمت کارشناسی و رقابت احتمالی تاثیر نهایی انجام معامله بر سود و زیان شرکت پس از انجام فرایند نقل و انتقال اطلاع رسانی خواهد شد.