شرکت های ایران ارقام و شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی دو نامه شفاف سازی روانه کدال کردند و طی آن با افشای اطلاعات با اهمیت سهامدارانشان را خشنود کردند.

به گزارش اکوناپرس، شرکت ایران ارقام از انعقاد قرارداد جدید خود رونمایی کرد و در کنار آن شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات لبنی به میزان 15.6 درصد خبر داد.

بدین ترتیب شرکت ایران ارقام در یکم مرداد ماه جاری قراردادی با بانک رفاه کارگران منعقد کرد و سرویس و نگهداری 517 دستگاه خود پرداز مارک NCR این بانک را بر عهده گرفت.

شرکت ایران ارقام در حالی که مبلغ این قرارداد را نامشخص اعلام کرد نحوه تسویه آن را به صورت صورتحساب دوره ای پس از تائید کارفرما اعلام کرد. بر این اساس، ارائه خدمات مربوط به تعمیر، سرویس، نگهداری و تامین قطعات یدکی و تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز تعداد 517 دستگاه خود پرداز مارک NCRبه "مرقام" داده شد.

علاوه بر این، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از دریافت مجوز افزایش قیمت فروش محصولات لبنی از انجمن صنفی این گروه خبر داد و عنوان کرد که با توجه به افزایش17 درصدی قیمت شیر خام و سایر هزینه های تولید محصول، بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار و ابلاغیه انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران میانگین قیمت محصولات لبنی تولیدی این شرکت 15.6 درصد افزایش یافت. بدین ترتیب قیمت فروش محصولات لبنی تولیدی این مجموعه به طور میانگین از 30 هزار و 260 ریال به 35 هزار ریال افزایش یافت.

"غشاذر" تاریخ صدور مجوز را سوم مرداد ماه جاری و تاریخ موثر اجرای آن را ششم مرداد ماه جاری اعلام کرد.

همچنین این شرکت مبلغ کل فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل را یک هزار و 79 میلیارد و 619 میلیون ریال اعلام کرد که معادل 80 درصد فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل است.