به گزارش اکونا پرس،

در جریان معاملات امروز بازار سهام ، 4 شرکت پتروشیمی مارون ( دومین سهم گران بازار با قیمت 6500 تومانی) ، پتروشیمی امیر کبیر، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و بیمه میهن دست به شفاف سازی زدند.

پتروشیمی امیر کبیر درباره تصمیم اخیر وزارت صنعت مبنی بر آزاد سازی سقف رقابت کالاهای پتروشیمی در بورس کالا اعلام کرد تنها محصولات پلیمری این شرکت به میزان تقریبی 60 درصد از طریق بورس کالا در داخل به فروش می رسد و الباقی صادر می شود گردند. بنابراین آثار ناشی از تغییرات نرخ فروش محصولات شرکت بخاطر آزاد سازی سقف قیمت در بورس کالا و نرخ خرید خوراک و یوتیلیتی در سود آوری شرکت تاثیرگذار خواهد بود که طی سال مالی اسفند جاری در صورتهای مالی منعکس و به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر هم از فروش سه دانگ مشاع از شش دانگ عرصه و مستحدثات و منافع برج اداری -تجاری واقع در نبش خیابان بخارست و خیابان هفتم توسط شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران خبر داد که 2000 متر مربع از ساختمان مذکور با کاربری اداری متعلق به هلدینگ شوینده است.

ارزش پایه این سه دانگ 170 میلیارد تومان تعیین شده بود و بهای تمام شده 2000 متر ساختمان حدود 33 میلیارد تومان است.

توضیحات پتروشیمی مارون درباره تغییر سقف نوسان مجاز قیمت محصولات پتروشیمی در بورس کالا و بیمه میهن در مورد نوسانات قیمت سهام و تاثیر تغییرات نرخ ارز بر عملکرد به ضرح زیر  است:

 

بیمه میهن