به گزارش اکونا پرس،

چهل‌ و ‌پنجمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه با محوریت بررسی وضعیت شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران) صبح امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اکوناپرس به نقل از فرابورس ایران،محمود امیری، موسس و بنیان‌گذار شرکت مادیران در این نشست خبری گفت: شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران) مجموعه‌ای با قدمت ۵۲ ساله است که با هدف ایجاد اشتغال و نوآوری در عرصه اقتصادی کشور به فعالیت می‌پردازد.

وی هدف از ورود به بازار سرمایه و فرابورس را شفافیت، ادامه بقا و پایداری شرکت، ورود سهامداران جدید و بهره‌مندی از تمامی مزایای حضور در این بازار رسمی دانست.

در ادامه، بابک ثقفی، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت مادیران هم اظهار داشت: شرکت مادیران از سال ۱۳۷۳ تولید مانیتورهای LG CRT را آغاز و در سال ۱۳۸۴ تلویزیون SHARP CRT را تولید کرد.

به گفته ثقفی ، ورود xvision به بازار ایران، تولید تلویزیون تختLCD، LED و DLED ، عرضه محصولات لوازم خانگی xvision به بازار، همکاری با برند TCL و عرضه محصولات لوازم خانگی TCLبه بازار مصرف، از جمله دستاوردهای مادیران در طول سال‌های اخیر تا سال ۱۳۹۶ بوده است.

مدیرعامل شرکت مادیران اظهار داشت: مصرف‌کنندگان، مهم‌ترین دارایی این مجموعه به شمار می‌روند و مادیران با پوشش گسترده خدمات در سراسر کشور در تلاش است این دارایی را حفظ کند.

وی افزود: این شرکت دارای یک‌هزار عامل فروش، ۷ مرکز توزیع استانی، ۶۷۵ نماینده خدمات و ۸ مرکز خدمات ویژه استانی در سراسر کشور ‌است.

ثقفی سپس به صورت‌های مالی شرکت اشاره کرد و گفت:سرمایه ثبتی مادیران یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و نسبت حاشیه سود ناخالص مادیران در شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ رقم ۳۹ درصد و برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ رقم ۲۷ درصد بوده است.

همچنین در این نشست دکتر رضا غلامعلی‌پور معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس در خصوص «‌صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی، تامین مالی از طریق بازار سرمایه و آخرین وضعیت اوراق ‌تسهیلات مسکن» به صحبت پرداخت.‌

غلامعلی پور ضمن معرفی یک ابزار جدید بازار سرمایه گفت: فرابورس پیشنهاد تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی را ارائه کرده و اساسنامه و مقررات آن به تازگی از سوی سازمان بورس نهایی شده است.