به گزارش اکونا پرس،

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: حمایت از تولید نخستین اولویت دولت است و با همدلی باید برای افزایش تولید در کشور تلاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری اکوناپرس به نقل از ایرنا، محمود واعظی شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان شاهرود، به تلاش دولت برای افزایش صادرات غیر نفتی اشاره کرد و افزود: وقتی با 15 کشور دنیا هم مرز هستیم محدودیتی برای صادرات نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود منابع آبی باید در راه توسعه کشت گلخانه ای گام برداشت، تصریح کرد: دولت از توسعه کشت گلخانه ای حمایت می کند و در این زمینه نیز سهمی برای شاهرود درنظر گرفته می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه حسن همکاری، تعامل و دلسوزی مردم شاهرود توسعه را به دنبال دارد، افزود: روحیه خودباوری مردم استان سمنان می تواند منطقه را متحول کند هرچند ممکن است این امر مدتی طول بکشد اما شدنی است.

واعظی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری مسائل شاهرود را با اشراف دنبال کرده و عزم و اراده برای توسعه این شهرستان دارد، ابراز داشت: پیشرفت ایران به معنای پیشرفت تهران و شهرهای بزرگ نیست و همه مناطق باید از ظرفیت های خود استفاده کنند تا آبادتر شده و مردم را از آن آبادی بهره مند کنند.

وی با بیان اینکه باید به کارآفرینان و سرمایه های آنان در مناطق مختلف احترام گذاشت، افزود: از راس نظام تا تمام دولت افتخار می کنند از سرمایه گذارانی که در جهت آبادانی مملکت گام برمی دارند حمایت کرده و احترامشان را حفظ کنند.

واعظی یادآور شد: اکنون در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و باید از آن سرافراز عبور کنیم و این ممکن نیست مگر اینکه با هم متحد باشیم.