به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، ۸۲۳ هزار و ۵۶۵ نفر کد حقیقی و حقوقی برای خریداری «بجهرم» اقدام کردند. در این عرضه که دامنه قیمت در بازه 1900 ریال تا 1990 ریال تعیین شده بود، ۸۱۸ هزار و ۲۸۶ کد در سقف دامنه قیمت اقدام به ثبت سفارش کردند و با کشف قیمت 1990 ریالی برای هر سهم «بجهرم1»، به هر کد بورسی 1493 سهم تخصیص یافت.

پیمان کنعان مدیرعامل شرکت توسعه مولد جهرم در شصت‌ودومین نشست «یک دیدار، یک عرضه» که ابتدای هفته جاری برگزار شد با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1390 تاسیس شده گفت: موضوع فعالیت شرکت مطابق با سند ثبتی، طرح، احداث و بهره‌برداری نیروگاه و همچنین تولید، توزیع، خرید و فروش انرژی برق است. ضمن اینکه سرمایه‌گذاری در خرید نیروگاه‌ها، تامین مالی احداث، راه‌اندازی، بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری نیروگاه، صادرات و واردات برق مطابق قوانین کشوری، شرکت در مناقصه‌های داخلی و خارجی از جمله زمینه‌های فعالیت توسعه مولد جهرم محسوب می‌شود.

کنعان درشصت‌ودومین نشست «یک دیدار، یک عرضه» تکمیل تعمیرات نیروگاه جهرم را از جمله ویژگی‌های مهم نیروگاه جهرم دانست و ادامه داد: تمام 6 واحد گازی نیروگاه جهرم تعمیرات اساسی خود را انجام داده‌اند و عملا تا سال 1400 اُورهال نخواهیم داشت.

او اجرای تکمیل طرح‌های افزایش ظرفیت و کارایی را از دیگر ویژگی‌های این نیروگاه دانست و عنوان کرد: در شرایط حاضر بسیاری از نیروگاه‌های کشور به دلیل هزینه‌های سنگین این طرح‌ها از اجرای آن ناتوان هستند و همین موضوع تفاوت نیروگاه جهرم با سایران را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که ابتدای سال 98 شرکت‌های کشت و صنعت شریف آباد، فرابورس ایران، تولید ژلاتین کپسول ایران، دارویی ره آورد تامین، جنرال مکانیک، فن آوا کارت، ویتانا و پخش هجرت در بازارهای اول و دوم فرابورس و همچنین شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان در بازار SME فرابورس ایران عرضه اولیه شده‌اند.