بر اساس گزارش اکوناپرس، این مجموعه سرمایه گذاری با سرمایه 1.000 میلیارد ریالی و سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 97 مجموع سرمایه گذاری ها، پرتفوی بورسی و غیربورسی خود در دوره یک ماهه منتهی به 31 فروردین ماه 97 را ارایه کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، "وملت" در دوره مذکور در گروه های انواع فرآورده های غذایی و آشامیدنی، استخراج کانه های فلزی، مواد و محصولات شیمیایی، منسوجات، ماشین آلات و تجهیزات، سایر محصولات کانی غیرفلزی، فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای، واسطه گری های مالی و انبوه سازی املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده و در گزارش فعالیت یک ماهه خود جمع سرمایه گذاری ها در ابتدا و انتهای دوره را مبلغ 249.560 میلیون ریال اعلام کرده است.

پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری ملت را شرکت هایی همچون قند نیشابور، سرمایه گذاری سپه، هلدینگ غدیر، مدیریت سرمایه گذاری امید، گروه تولیدی مهرام و ساختمان ایران تشکیل می دهد که در انتهای دوره کاهش ارزش به مبلغ 72 میلیون ریال را رقم زده است.

علاوه بر این، پرتفوی غیر بورسی "وملت" را 21 شرکت تشکیل می دهد که جمع سرمایه گذاری ها در ابتدا و انتهای دوره مبلغ 247.167 میلیون ریال محاسبه می شود که این مبلغ از محل سود نقدی تقسیمی شرکت های زیرمجموعه بدست آمده است.