بر اساس گزارش اکوناپرس، در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، به پیشنهاد هیات مدیره از 328 ریال سود محقق شده برای هر سهم، 318 ریال سود قابل تقسیم تصویب و مقرر شد مبلغ هزار میلیارد تومان از سود سهامدار عمده جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه به منظور اجرای طرح توسعه ای پرداخت نشود.

طبق برنامه، سهامداران حقیقی از 20 اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به شعب بانک ملت و ارایه کارت ملی ، می توانند این سود را دریافت کنند. سود سبدگردان ها نیز از همان تاریخ و با مراجعه به اداره امور سهام و ارایه مدارک قابل دریافت بوده و سود سهامداران حقوقی و به نسبت تعداد سهام از 20 تیر الی 8 دی سال جاری پرداخت خواهد شد.

همچنین بنابر اعلام مجید صدری، رییس مجمع عادی بطور فوق العاده، پنج شرکت مخابرات، مهر اقتصاد، گسترش الکترونیک مبین ایران، مدیریت املاک و خدمات ارتباطات کاراشاپ برای دو سال به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در مجمع فوق العاده "همراه" که با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه هشتم تیر سال گذشته برگزار شد، با افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه در دو مرحله از ۴۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان موافقت شد تا ۵۶۰ میلیارد تومان آن از محل مطالبات و آورده نقدی فعلی تأمین شود. همچنین به هیأت مدیره اختیار داده شد تا ۲۴۰ میلیارد تومان ظرف مدت یک سال از محل مطالبات و آورده نقدی دیگر افزایش سرمایه دهد.

منبع بورس پرس