به گزارش اکونا پرس،

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری  شهرداری تهران:برآورد اولیه ما این است که در حال حاضر این آمادگی را داریم که حدود ۴ هزار میلیارد تومان از املاک را در بورس عرضه کنیم و ‌ به تعادل بخشی بازار کمک کنیم. 

احمد علوی از اعضای شورای شهر تهران:یکی از نکاتی که شورای شهر و شهردار تهران تاکید داشتند بحث شفاف سازی و جلوگیری از رانت ها و فساد در مسیرهای مالی بود که در این زمینه باید املاک شهرداری وارد بورس شود.

معین محمدی پور رییس اداره مطالعات اقتصادی  بورس کالای ایران:بورس کالای ایران از تابستان سال گذشته این امکان را فراهم کرده که املاک در آن عرضه شود. امیدواریم با شهرداری این گام بزرگ را برداریم که البته تا اینجای کار شهرداری چابک و خوب عمل کرده و می توانیم تا این هفته پذیرش و تا یک هفته تا ۱۰ روز آینده شاهد عرضه نخستین ملک شهرداری باشیم.

عمادالدین سخایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران:شهرداری می تواند پیوستگی در عرضه املاک داشته باشد. اینکه شهرداری به نحوی در بازار مسکن ورود کند و نقش تنظیم گری داشته باشد و از انگیزه های سوداگری و سفته بازی در این بازار جلوگیری کند می تواند به عنوان یک منبعی که شهروندان نیز از آن استقبال خواهند کرد، مطرح شود.