بر اساس گزارش اکوناپرس، این مجموعه قراردادی با بانک پارسیان منعقد کرده تا عملیات پکان یابی، بازاریابی، پول رسانی و پرستاری دستگاه های خودپرداز این مجموعه را انجام دهد. تاریخ انعقاد قرارداد اول فرودین سال 95 و تاریخ موثر اجرای آن 29 اسفند سال 98 اعلام شده است. این قرارداد به صورت سه ساله اجرا می شود و ارایه گزارش فنی و افتصادی به بانک و تامین خطوط ارتباط از جمله مواردی است که در این قرارداد عنوان شده است.

علاوه بر این، شرکت تجارت الکتریک پارسیان کیش سه قرارداد با شرکت تجارت الکتریک پارسیان منعقد کرده که فروش  50 میلیون رول کاغذ حرارتی به "رتاپ" یکی از این قراردادها است. تاریخ انعقاد این قرارداد اول دی ماه 95 و تاریخ موثر اجرای قراداد 30 آذر ماه 98 تعیین شده است.

ارائه خدمات فنی و تعمیرات  تعداد 900 هزار دستگاه های کارتخوان یکی دیگر از قراردادهای ما بین "تاپکیش" و "رتاپ" به شمار می رود که زمان و تعمیر تعداد 200 هزار دستگاه توسط شرکت تجارت الکتریک پارسیان کیش در سال مالی 97 برآورد شده است.

تامین انواع کارت های بانکی شرکت تجارت الکتریک پارسیان سومین قراردادی است که "تاپکیش" منعقد کرده است. بر این اساس، تامین تعداد دو میلیون و 500 هزار قطعه انواع کارت های بانکی از نوع مغناطیسی، دیجیتال، چیپ دار، غیر تماسی و ترکیبی (مغناطیسی، چیپ دار، غیر تماسی) و تامین نامه خوش آمد گویی، پاکت بسته بندی ، چاپ افست جسم کارت، شخصی سازی کارت، سورتینگ کارت های صادر شده، بسته بندی کارت های صادره و ارسال به مشتریان بر عهده این مجموعه قرار گرفته است.