شرکت سالمین که پیشتر بهره برداری از برند شیرین عسل را افشا کرده بود، به درخواست رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی مبنی بر افشای درصد حق الامتیاز و وممصوبه هایت مدیره پاسخ داد و اطلاع رسانی در این خصوص را به پس از قطعی شدن قرارداد موکول کرد.

بر اساس گزارش اکوناپرس، علی اصغر کشفی، مدیر عامل شرکت سالمین پیشتر در نامه شفاف سازی خود گفته بود که طبق توافق انجام شده میان این مجموعه و شرکت سالمین مقرر شد شـرکت سالمین در تولیدات خود از برند شـیرین استفاده کند و در ازای آن درصـدی به عنوان حق الامتیـاز به شـرکت شـیرین عسـل پرداخت کنـد. بر این اسـاس این شـرکت دیگر تولید کارمزدی برای شـرکت شـیرین عسل انجام نمی دهد و کلیه تولیدات شـرکت به عنوان فروش در دفاتر ثبت و تامین کلیه مواد اولیه و بسـته بندی تولیدات به عهده این شـرکت خواهد بود.  بدین ترتیب مولفه هایی همچون مبلغ فروش، بهای تمام شده کالای فروش رفته، هزینه های توزیع و فروش و هزینه های مالی شرکت افزایش خواهد یافت.

کشفی در تشریح جزئیات بهره برداری از برند شیرین عسل در پاسخ به رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی عنوان کرد: از آنجاییکه اجرای این برنامه بر وضعیت شرکت شیرین عسل نیز تاثیر قابل توجهی اعمال می کند، از این رو در حال بررسی این موضوع هستیم و تاکنون به نتیجه قطعی نرسیده است. از این رو پس از قطعی شدن نتایج در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.