به گزارش اکونا پرس،

کاخ سفید در بیانه ای اعلام کرد خا‌نم جانسون یک زندانی نمونه بوده و برای بازپروری خود سخت کار کرده است. در این خبر حتی عنوان «مادربزرگ» هم به او اطلاق شد تا به نوعی بار احساسی آن هم افزایش پیدا کند اما در ایالات متحده آمریکا بسیاری بر این باورند که این اتفاق تنها پس از وساطتت کارداشیان رخ داده و ربط چندانی به مادربزرگ بودن یا عملکرد رفتاری او در زندان ندارد.

کیم کارداشیان گرچه به عنوان یک بازیگر در چندین سریال ایفای نقش کرده است اما عموماً به عنوان یک مدل و سلبریتی علاقمند به برهنگی شناخته می شود. وقتی به ‌او جایزه cfda را به خاطر تاثیر گذاری اش در صنعت مد و پوشش دادند گفت که این جایزه من را شوکه کرد چون من بیشتر اوقات برهنه ام!

هفته پیش انتشار عکسی که او را در کاخ سفید ایستاده کنار دونالد ترامپ نشان می داد آنقدر غیرمنتظره بود که بسیاری هنگام بازنشر عکس تاکید می کردند که «فتوشاپ» نیست! اما ترامپ با اعتماد به نفس شگفت انگیزش از دیدار با کارداشیان در توئیترش نوشت: «جلسه بسیار خوبی با کیم کارداشیان داشتم و درباره اصلاح سیستم زندان و محکومیت‌های قضایی صحبت کردیم.»

کیم کارداشیان در زمان انتخابات از حامیان هیلاری کلینتون بود اما همسرش کانیه که در روزهای پیش از مراسم تحلیف با دونالد ترامپ دیدار داشت در ماه گذشته‌ مجددا با رئیس جمهوری آمریکا ملاقات کرد و اظهاراتش در تحسین از وی و همچنین «برده داری» سر و صدای زیادی ایجاد کرد. این خواننده رپ اخیرا با اشاره به شعار انتخاباتی دونالد ترامپ آهنگی به نام «دوباره آمریکا را با عظمت کنیم» خوانده است.