به گزارش اکونا پرس،

به نقل از دیلی‌ میل، گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که محمد بن سلمان با یک بازیگر پرحاشیه آمریکایی ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای پیدا کرده است.

گفته می‌شود در این اواخر، لیندزی لوهان هدایای بسیار سخاوتمندانه‌ای، از جمله یک کارت اعتباری، از ولیعهد سعودی دریافت کرده و همچنین اجازه یافته است با هواپیمای خصوصی او پرواز کند. به گفته منابع آگاه، نخستین آشنایی آن‌ها در مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ سال گذشته بوده است.

برخی از دوستان لوهان نیز گفته‌اند این دو نفر وارد رابطه دوستی با یکدیگر شده و بار‌ها پیام‌هایی را که میان آن‌ها رد و بدل شده است دیده‌اند. بنا به گفته آنها، برقراری رابطه با شخصیت‌های سیاسی خاورمیانه برای لوهان موضوع غیرمعمولی نیست. به طوریکه در چند سال گذشته شایعاتی مبنی بر زندگی موقت او در دبی وجود داشت.

مسئول برنامه‌های لوهان و ولیعهد سعودی ارتباط این دو نفر را رد کرده‌ و گفته‌اند دیدار آن‌ها تنها در مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ بوده است. 

لیندزی لوهان که در حال حاضر در استرالیا به سر می‌برد، بازیگر، مدل و خواننده پاپ پرحاشیه آمریکایی است که سوابقی چون اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی را در پرونده دارد. او تا سال ۲۰۱۶ با یک تاجر روس در ارتباط بود و پیش از آن نیز با یک هتلدار آمریکایی رابطه داشت. این بازیگر خبرساز در سال ۲۰۱۸ از تمایل خود برای ساخت یک فیلم با موضوع فرهنگ سعودی گفته بود.