به گزارش اکونا پرس،

ایسوس در سال 2018 قصد دارد یک دوران جدید رایانه‌ای انقلابی را آغاز کند و برای این کار به تازگی یک گوشی با قابلیت‌های خوب برای گیمرها معرفی کرده است.

نام این مدل که ROG Phone است و بعد از مدل Razer برای گیمرهایی ساخته شده که به قابلیت‌هایی بالایی برای بازی کردن نیاز دارند. قابلیت مثال زدنی این مدل داشتن نمایشگر 90 هرتزی است. این نمایشگر 90 بار در ثانیه تازه می‌شود و انیمیشن روان‌تری را از خود به نمایش می‌گذارد.

گوشی جدید ایسوس مخصوص گیمینگ معرفی شد +تصاویر

گوشی جدید ایسوس مخصوص گیمینگ معرفی شد +تصاویر

این دستگاه مخصوص گیمینگ مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 845 با سرعت پردازش 2.96 گیگاهرتزی است که این مدل می‌تواند سریعترین پردازشگر تعبیه شده روی یک گوشی هوشمند باشد.

علاوه بر این مهندسی این گوشی هم در نوع خود منحصر به فرد است چون این گوشی به وسیله خنک کننده بخار خنک می‌شود و قابلیت نصب فن خارجی هم بر روی این گوشی وجود دارد. این اندازه از پیشرفت در صنعت نشان دهنده جلو رفتن صنعت گیمینگ از سمت رایانه‌های شخصی به سمت تلفن‌های همراه است.

گوشی جدید ایسوس مخصوص گیمینگ معرفی شد +تصاویر

از دیگر ویژگی‌های این گوشی به جز پردازشگر آن می‌توان به پردازنده گرافیکی قدرتمند کوالکام آدرنوی 630 اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی قدرتمند 6 اینچ و از جنس اولد است. ROG تنها 200 گرم وزن دارد و حافظه داخلی آن دارای 8 گیگابایت رم است.

این گوشی در دو مدل با ظرفیت‌های 128 و 512 گیگابایت تولید خواهند شد که حافظه‌ای بسیار خوب برای کسانی است که علاقه شدید به بازی کردن دارند.

گوشی گیمینگ ایسوس همچنین دارای دو بلندگوی استریو است که هر دو در جلوی صفحه قرار دارند و لذت بازی را با صدای استریو برای بازی کنندگان به ارمغان می آورد.

گوشی جدید ایسوس مخصوص گیمینگ معرفی شد +تصاویر

گوشی جدید ایسوس مخصوص گیمینگ معرفی شد +تصاویر

این گوشی با توجه به اینکه برای بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده، دارای لوازم جانبی متعدد مخصوص بازی کردن است. از این میان می‌توان به وصل شدن آن به فن خنک کننده خارجی از طریق یو اس بی، وصل شدن به دسته بازی مبتنی بر دسته بازی ایکس باکس، نگهدارنده‌های مختلف برای نگه داشتن بهتر گوشی و اتصال آن به مانیتوری بزرگتر برای گستره دید بیشتر اشاره کرد.