به گزارش اکونا پرس،

تصاویری که از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در افتتاح این رستوران در پیونگ یانگ منتشر شده نشان می‌دهد که او مشغول بازدید از حوزچه‌های پرورش ماهی‌های خاویاری در این رستوران مستقر در کنار رودخانه تائدونگ است.

 


او که همسرش "ری سول جو" نیز او را همراهی می‌کرد سپس به بازرسی از سالن‌های غذاخوری و استخرهای محل نگهداری ماهی‌ها پرداخته و از وضعیت آنجا ابراز رضایت کرد.

رهبر کره شمالی این رستوران را رستوران دریایی "دائه دونگ گانگ" در پیونگ یانگ خوانده و به مالکان این رستوران گفت که طراحی و ساخت آن بسیار چشمگیر است.

همچنین رهبر کره شمالی در این بازدید از کارمندان این رستوران خواست از مشتریان خارجی نیز همچون مشتریان کره شمالی پذیرایی کنند.

کیم جونگ اون از زمانی که تمرکز سیاست‌هایش را به اقتصاد در جریان نشست کمیته مرکزی حزبش در 20 آوریل معطوف کرده، بازرسی‌های بیشتری از مکان‌های تجاری کره شمالی به عمل می‌آورد.

چوئه ریونگ هائه، معاون رئیس کمیسیون امور کشور کره شمالی نیز اخیرا از مزارع، مراکز پرورش ماهی و یک کارخانه غذایی در جنوب شهر پیونگ یانگ بازدید کرد و قبل از آن نیز از یک کارخانه مونتاژ خودرو و یک کارخانه غذایی در اواخر مه مطابق دستور کیم جونگ اون بازدید کرده بود.