به گزارش اکونا پرس،

تجمل گرایی بن سلمان و ریخت و پاش های او بر هیچ کس پوشیده نیست. با نگاهی به ولخرجی های او از جمله خرید تابلوی 450 میلیون دلاری سالواتور موندیِ داوینچی، کاخ 300 میلیون دلاری فرانسه در سال 2015 تحت عنوان گرانترین خانه جهان، قایق تفریحی 550 میلیون دلاری و مواردی دیگر به راحتی می توان به این موضوع پی برد.

البته عدم صلاحیت در مدیریت دارایی ها، به نوعی معضلی ارثی در خاندان آل سعود است که ظاهرا از ملک سلمان به ولیعهد سعودی نیز به ارث رسیده است. این موضوع نیز از گزارشی که ایندیپندنت مدتی قبل از ریخت و پاش های پادشاه عربستان منتشر کرد مشخص می شود.

در این گزارش آمده بود یک ماه اقامت تفریحی ملک سلمان و همراهانش در شهر طنجه مغرب، شبی 249 هزار دلار و اجاره خودروهای لوکس برای گردش در مراکش روزی 423 دلار هزینه در برداشت.اینها گوشه ای از ریخت و پاش های پادشاه خوشگذران سعودی بود. پایگاه خبری میدل ایست آی نیز طی گزارشی از حقوق ماهیانه 800 میلیون دلاری ملک سلمان پرده برداشت.

از همه این موارد که بگذریم ویدئوی منتشر شده در برخی رسانه های عربی از تصمیم شخصی سعودی برای خرید گرانترین پَک آرایشی بهداشتی خبر می دهد که قصد دارد آن را به بن سلمان اهدا کند. .در این مجموعه صابونی وجود دارد که قیمت آن به 50 هزار دلار می رسد. این صابون که تنها در دهکده صنعتی بدر حسون واقع در شمال لبنان تولید می شود از مواد کاملا طبیعی، گیاهی بسیار کمیاب و گرانبهای طبیعی ساخته شده است. موادی که موجب باز شدن رنگ پوست،رفع خستگی چشم و تامین تمامی مواد مورد نیاز پوست می شوند.شاید بتوان گفت ترکیبات آن به نوعی از طلا نیز گرانتر است.

ناگفته نماند داخل پَکی که این صابون در آن قرار دارد، وسایل بهداشتی سلطنتی دیگری نیز موجود است .شخصی که در این ویدئو مشغول توضیحات است ، می گوید:"در این مجموعه پادشاهانه معجونی خاص برای اصلاح صورت، صابون و روغن مخصوص برای بدن،شامپویی با کیفیت فوق العاده بالا و غیر معمولی برای موها ،عطری که روی نبض قرار می گیرد و رایحه اش تا 24 ساعت باقی می ماند ،موجود است که رسیدن به فرمول منحصر به فرد آنها شش ماه طول کشید تا سرانجام موفق به تولید آن شدیم."