به گزارش اکونا پرس،

تصاویر تکان دهنده از یک باشگاه شبانه در اوکراین نمایانگر پرتاب نارنجک توسط فردی 28 ساله است. طبق گزارش اعلام شده از منابع محلی اوکراین، فرد مهاجم، نارنجکی دستی را در نزدیکی ورودی یه باشگاه شبانه پرتاب کرده است. بر اثر انفجار نارنجک دو نفر به سختی مجروح شدند و در شرایط بحرانی به سر می‌برند و شش نفر دیگر نیز هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

پلیس اوکراین تا کنون توانسته است یه مرد 28 ساله را در رابطه با این حمله دستگیر کند. انگیزه قاتل از این حمله جنایت‌بار تا کنون اعلام نشده است. یکی از نگهبانان باشگاه‌شبانه به رسانه‌های محلی گفت: درست چند دقیقه قبل از شنیده شدن صدای انفجار شخصی با پوشش ماسک بر روی صورتش را در حال دویدن در مرکز خرید کنار باشگاه شبانه مشاهده کردم.

دوربین‌های نظارتی نشانگر آن است که مهاجم ابتدا ضامن نارنجک را کشیده و چند ثانیه در دستش نگه می‌دارد و پس از آن اقدام به پرتاب نارنجک می‌کند. قبل از انفجار نارنجک مهاجم و چند تن از افراد حاضر در محل موفق به فرار می‌شوند و نارنجک در نزدیکی پای دو مرد منفجر ‌می‌شود. پلیس هم‌چنان در حال تحقیق و بررسی ابعاد گسترده‌تر حادثه و یافتن افراد مرتبط با مهاجم یا انگیزه این اقدام خراب‌کارانه است.