به گزارش اکونا پرس،

شرکت Truly Excuisite یک شرکت بریتانیایی است که محصولات مختلف از کمپانی‌های بزرگ را با طلاکاری مخصوص به محصولات لوکس تبدیل می‌کند. این شرکت قصد دارد پرچمداران سامسونگ، Galaxy S9 و S9 Plus را با قاب‌های پوشیده در طلای 24 عیار، 18 عیار رزگلد و پلاتین تولید کند.

در مورد این آبکاری‌ها و طلاکاری‌هایی که شرکت Truly Exquisite تولید خواهد کرد چندین گزینه وجود دارد. این شرکت قصد دارد طلاکاری پشت کارهای خود را با طرح حیواناتی مانند ببر، شیر و یا اژدها بزند و مشتریان می‌توانند با توجه به حیوان مورد علاقه خود، این طرح‌ها را انتخاب کنند و حتی مشتریان می‌توانند اگر علاقه نداشتند، هیچ طرحی را برای پشت گوشی در نظر نگیرند. این شرکت در طرح‌های دیگری که قرار است روی این گوشی پیاده کند، چرم پوست تمساح را هم در نظر گرفته استو هیچ فرقی نمی‌کند مشتریان این شرکت سازنده محصولات لوکس چه چیزی دوست داشته باشند، چون همه فلزات و چرم‌های پشت این گوشی شارژ بی سیم دستگاه را با مشکل روبرو نمی‌کنند.

قیمت این گوشی‌ها از 2 هزار و 300  پوند (13 میلیون تومان) آغاز می‌شود و احتمال دارد تا حدود 3 هزار و 800 پوند (21 میلیون و 500 هزار تومان) هم تغییر کند که بستگی به انتخاب مشتریان درباره گوشی مورد نظرشان و قابلیت‌های آن دارد. البته افرادی که طرح مورد نظر خود را برای یک گوشی دوست دارند، می‌توانند آن را سفارش دهند و پس از 21 روز گوشی خود را دریافت کنند.