به گزارش اکونا پرس،

 در زیر چند سناریوی احتمالی که توسط قاتلان تهیه شده را با هم مرور می‌کنیم.
1. زیر گرفتن با ماشین: قاتل در این برنامه یک ماشین یغور خریده و یک راننده کله‌خر استخدام می‌کند. راننده برنامه رفت و آمد کی‌روش را چک می‌کند. در یکی از خیابان‌های شهر لیسبون ناگهان با سرعت به سمت کی‌روش می‌آید. کی‌روش جاخالی می‌دهد و به او می‌گوید: «هیچ‌وقت کسی رو که از حملات کلی نیسان آبی جون سالم به در برده، تهدید نکن!».

 


2. ترور بیولوژیکی: امواج پارازیت، مواد غذایی با نگهدارنده‌های غیرمجاز، آب ناسالم، هوای آلوده به سرب... کی‌روش یک روز صبح از خانه بیرون می‌آید و با یک نفس عمیق ریلکس می‌کند، سپس طوری که قاتل (که در همان اطرف کشیک می‌دهد) بشنود، می‌گوید: «هیچ‌وقت کسی که اینا رو با دلار هشت هزار تومنی تهیه می‌کرده، تهدید نکن».
3. جنگ روانی: عده‌ای سعی می‌کنند زندگی کی‌روش را دچار بحران کنند، خیلی از وسایل ضروری‌اش را برمی‌دارند. به جای استیکی که سفارش داده بوده فلافل دو نون جلویش می‌گذارند و... کی‌روش تنها لبخند زده و رو به آن‌ها می‌گوید:«هیچ‌وقت کسی را که به جای اسپانیا با تیم نوجوانان نیجریه بازی تدارکاتی برگزار کرده، تهدید نکن!».
4. عدم تمدید قرارداد با ایران: قاتل که از همه نقشه‌ها ناامید شده، این بار در قامت یک ایجنت فوتبالی ظاهر می‌شود تا کی‌روش را از تیم ملی ایران جدا کند، پیشنهادهای مختلف از کشورهای اروپایی به او می‌دهد، کی‌روش سرانجام با یک تیم آلمانی قرارداد می‌بندد. در آنجا همه چیز برای کی‌روش فراهم است. کی‌روش دچار تنگی نفس، تنگی عروق کرونر و از همه مهم‌تر تنگی دل می‌شود. به ایران برمی‌گردد و موقع تمدید قرارداد، با یک لبخند به قاتل می‌گوید: «هیچ‌وقت یک ایرانی شده را تهدید نکن!».