به گزارش اکونا پرس،

کمدین مشهور آمریکایی به نام جان ملندز طی یک تماس تلفنی با دونالد ترامپ، خود را به عنوان یک سناتور آمریکایی به نام «رابرت منندز» معرفی کرد و ترامپ را در مورد مسائل سیاست‌های مهاجرتی آمریکا سر کار گذاشت.

جان ملندز روز پنجشنبه با انتشار  یک پادکست صوتی از صحبت‌های خودش با ترامپ در آن لحظه ادعا کرده که رئیس جمهور آمریکا را سر کار گذاشته است. در این تماس ملندز خود را به عنوان رابرت منندز، یک سناتور آمریکایی معرفی می‌کند و با دونالد ترامپ در حالیکه در هواپیمای ریاست جمهوری و در حال بازگشت از داکوتا به سمت واشنگتن است، صحبت می‌کند.

در ابتدای صحبت‌های این دو شخص، ترامپ به خاطر تبرئه شدن رابرت منندز از فساد که هفته‌های پیش به او زده شده بود، به وی تبریک گفت و سپس به صحبت‌های خود ادامه دادند. در ادامه این صحبت‌ها شنیده می‌شود که ملندز و ترامپ به مدت چند دقیقه با هم صحبتی درباره سیاست‌های ضد مهاجرتی آمریکا و پیشروی ترامپ در انتخاب نامزدهای دیوان عالی آمریکا دارند.

گفتنی است، پیش از این از ترامپ به دلیل توضیحات بیش از حد درباره مسائل امنیتی مهم آمریکا برای همه افراد و استفاده از سیستم‌های امنیتی این کشور مانند تلفن‌های هوشمند محافظت شده در برابر هکرها برای استفاده شخصی خود انتقادهای تندی شده بود اما اینگونه که مشخص است، رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد در وضعیت رفتاری خود تغییری ایجاد کند.

گفته می‌شود استعداد ذاتی جان ملندز در تقلید صدای افراد مشهور از جمله بازیگران و سیاستمداران است که این دفعه شوخی وی گریبان ترامپ را گرفته و باعث شده رئیس جمهور آمریکا در مورد برنامه‌های خود با وی صحبت کند.