به گزارش اکونا پرس،

حبیب‌الله سربازی که با نام حبیب‌الله بزرگ‌زاده نیز شناخته می‌شود تروریستی است که امروز در پوششی متفاوت و ظاهری گول زننده و متشخص  خود را داعیه دار دفاع از حقوق اهل تسنن ایران معرفی می‌کند.

حبیب الله سربازی عنوان فعال حقوق بشر و حامی اهل تسنن را پوششی برای مقاصد شوم خود قرار داده است؛ به گونه ای که وی کوچکترین مسائل و موضوعات را دست مایه‌ای برای دعوت به آشوب و متشنج کردن فضا قرار می‌دهد و مردم منطقه سیستان و بلوچستان را به اغتشاش دعوت می‌کند. این فرد در ظاهر خود را دلسوز مردم معرفی می‌کند و در موارد متعدد مسائل مختلفی را بهانه قرار داده و سعی می‌کند مردم را علیه نظام اسلامی بشوراند و به خیابان بکشاند. این، همان قسمت خنده‌دار ماجراست؛ یعنی تروریست دیروز که دستش به خون هزاران نفر از مردم کشورمان آغشته است، امروز برای مردم سیستان و بلوچستان دلسوزی می‌کند و آن‌ها را تحریک می‌کند. البته دست عناصر ضدانقلاب برای ملت ما رو شده است و این قبیل اقداماتشان با هوشیاری مردم کشورمان اعم از شیعه و سنی راه به جایی نخواهد برد و دشمنان ملت ما روز به روز منزوی‌تر خواهند شد.

وقتی عضو گروهک ریگی مدافع حقوق بشر می‌شود!////////////////////////////////////////////                          وقتی عضو گروهک ریگی مدافع حقوق بشر می‌شود!////////////////////////////////////////////

وقتی عضو گروهک ریگی مدافع حقوق بشر می‌شود!////////////////////////////////////////////                         وقتی عضو گروهک ریگی مدافع حقوق بشر می‌شود!////////////////////////////////////////////

این به ظاهر دلسوزی‌ها توسط یکی از جانی‌ترین تروریست‌ها صورت گرفته. حبیب‌الله سربازی که تنها 32 سال سن دارد سابقه عضویت در گروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی عبدالمالک ریگی را در کارنامه خود دارد. با توجه به اعترافاتی که از وی موجود است، حتی در عملیات تروریستی چاه جمال  نیز شرکت داشته و علاوه بر آن، جنایات زیادی را علیه مردم استان سیستان و بلوچستان مرتکب شده است.گروهک تروریستی جندالشیطان که وی از عناصر مؤثر آن به شمار می‌رفت جنایات بسیاری را در جنوب شرق کشور مرتکب شده است؛ به عنوان نمونه می‌توان به جنایت تاسوکی اشاره کرد که در آن 22 تن از مردم منطقه به شهادت رسیدند. این گروهک تروریستی همچنین مسئولیت  انفجارهای تروریستی در 24 تیرماه سال89 در مسجد جامع زاهدان که منجر به شهادت 26 تن از هموطنانمان شد را بر عهده گرفته است.